Klantenservice

Telefoonnummer: 0412-611288

E-mailadres: klantenservice@vantilburg.nl

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Iets leuks gevonden? In een paar klikken heb je je bestelling geplaatst. Ga naar het artikel van je keuze, kies je maat en kleur en klik op ‘In winkelmand’. Het artikel ligt nu in je winkelmandje.

  1. Je kunt verder shoppen of de bestelling afronden: klik daarvoor op het winkelmandje, rechts bovenaan de pagina.

  2. Meerdere stuks van één artikel nodig? Wijzig het aantal in het winkelmandje.

  3. Is je bestelling compleet, klik dan op de knop 'Bestellen’.

  4. Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen we je om je persoonlijke gegevens in te vullen. Als je een account hebt bij Van Tilburg, dan log je eenvoudig in met je e-mailadres en wachtwoord – je hoeft je gegevens dan niet opnieuw in te vullen. Je kunt ook als gast afrekenen in onze webshop.

  5. Waar mogen we je pakket bezorgen? Vul eventueel een afwijkend afleveradres in of geef aan dat je je bestelling in de winkel in Nistelrode wilt afhalen.

  6. Klik op ‘Ga verder’ en kies voor één van de betaalmogelijkheden.

Ordering & Shipping outside the Netherlands?

No problem! When completing your order, choose the desired country in the dropdown box. Because of the higher shipping costs of foreign returns, we are forced to charge a shipping fee. The shipping costs of returning your order are for your own costs. Customers in Belgium can use the services of a DHL service point. 

Bestellen buiten Nederland?

Geen probleem! Kies bij het afronden van je bestelling voor de gewenste landkeuze. Staat het land er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Goed om te weten: voor bestellingen buiten Nederland zijn we genoodzaakt extra verzendkosten in rekening te brengen. De kosten van retourneren buiten Nederland zijn voor eigen rekening. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag retour, exclusief de verzendkosten. Klanten in België kunnen gebruikmaken van de service van een DHL servicepunt, voor meer informatie klikt hier.

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestel je op een werkdag vóór 15.00 uur, dan wordt je pakket de volgende dag al bij je thuisbezorgd. Bestel je na 15.00 uur, dan vragen we je een dagje extra geduld te hebben. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15.00 uur en in het weekend kun je op dinsdag verwachten.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we je bestelling onder voorbehoud annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Het is helaas niet mogelijk om wijzingen aan te brengen in een bestelling die al is geplaatst.  

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Als je je bestelling hebt afgerond, kun je helaas geen extra artikel meer toevoegen. Wil je nog een ander artikel bestellen? Plaats voor dat artikel dan een nieuwe bestelling.

Mijn artikel is uitverkocht, wanneer komt het weer op voorraad?

We kunnen helaas niet meteen zien of een artikel weer op voorraad komt. Als je je jouw gewenste artikel en maat aanklikt, verschijnt er een pop-up waar je jouw gegevens kan achterlaten. Je ontvangt een e-mail als het artikel weer op voorraad komt. Let op: niet alle artikelen worden aangevuld. Je aanvraag zal voor drie maanden worden opgeslagen en dan automatisch worden verwijderd uit het systeem.

Mijn bestelling is incompleet. Hoe kan dat?

Vervelend! We behandelen alle bestellingen met de grootst mogelijke zorg. Helaas kan het voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling een product toch niet meer op voorraad is, of om andere redenen niet naar je kan worden opgestuurd. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel: op het moment dat je de bestelling plaatst, kan het artikel óók in de winkel net zijn afgerekend. Als dat zo is, ontvang je hierover altijd een e-mail en wordt het betaalde bedrag teruggestort op je rekening of verrekend met je Riverty factuur. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We zoeken samen naar een passende oplossing.

Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen. Hoe kan dat?

Check altijd even je ongewenste e-mails of spam. Staat de bevestigingsmail van je bestelling daar ook niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice en we kijken het voor je na.

Mijn maat is online niet meer verkrijgbaar. Hebben jullie deze nog wel in de winkel?

We werken met één voorraad voor de winkel en de webshop. Is het artikel in de webshop niet op voorraad, dan hebben we ‘m ook niet meer in de winkel hangen. Sorry!

Waar vind ik meer informatie over een artikel (zoals afmetingen, wasvoorschriften en pasvorm?)

In de productomschrijving proberen we zoveel mogelijk informatie te vermelden over een product. Heb je toch nog vragen of wil je meer advies, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil graag wat extra kledingadvies. Kunnen jullie me daarbij helpen?

Uiteraard, dat doen we het liefst! Stel je vraag gerust aan onze klantenservice. We doen ons best om je zo snel en zo goed mogelijk van dienst te zijn. Natuurlijk ben je ook van harte welkom in onze winkel in Nistelrode.

Verzenden
Bezorginformatie

Op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, is de volgende dag thuisbezorgd. Bestel je na 15.00 uur, dan vragen we je een dagje extra geduld te hebben. Bestellingen geplaatst op vrijdag na 15.00 uur en in het weekend kun je op dinsdag verwachten.

Voor onze bezorging werken we samen met DHL Parcel. Zij doen hun uiterste best onze beloftes waar te maken. Helaas kan het voorkomen dat het toch wat langer duurt. We zullen je hierover altijd tijdig informeren. Vanzelfsprekend betaal je dan geen verzendkosten.

Kom je je pakket liever afhalen in Nistelrode, dan kan dat natuurlijk ook. Geef dit aan tijdens het bestelproces.

Thuisbezorgen

Heb je je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur geplaatst, dan kun je je pakket de volgende dag verwachten.

Besteld op vrijdag na 15.00 uur of in het weekend? Je pakket wordt de dinsdag erop tussen 09.00 en 18.00 uur bezorgd.

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?

DHL bezorgt de bestelling bij je thuis of bij een DHL ServicePoint. Je kunt zelf het bezorgmoment kiezen. Weet je van tevoren al dat je niet thuis bent op de dag van bezorging? Wijzig met behulp van je zendingsnummer en postcode de wijze van bezorging.

Staat DHL voor een gesloten deur, dan komt de bezorger vaak een dag later terug. Weer niet thuis? Dan wordt je pakketje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gebracht. Je krijgt hiervan altijd bericht van DHL. Je bestelling blijft maximaal 7 dagen op dit afhaalpunt liggen. 

Ik was niet thuis op het moment van bezorgen, wat nu?

Kan gebeuren! De bezorger probeert het pakket af te geven bij de buren. Lukt dat niet, dan wordt je pakket de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Ben je dan opnieuw niet huis, dan brengt DHL de bestelling naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je krijgt automatisch bericht van DHL. Je bestelling blijft maximaal 7 dagen op dit afhaalpunt liggen.

Wat is de status van mijn (retour)zending?

Waar je pakketje precies is, kun je checken via de Track & Trace link in de e-mail ‘Je bestelling is onderweg’. Retourneer je het pakket via een DHL Parcelshop? Dan ontvang je bij afgifte een zendingsnummer. Via www.dhlparcel.nl kun je het pakket volgen tot aan het sorteercentrum.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?

Ja, gezellig! Tijdens het bestelproces kun je ervoor kiezen je bestelling af te halen in onze winkel in Nistelrode. Je bestelling ligt dan de volgende werkdag voor je klaar bij onze servicebalie. Via de mail houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. De bestelling blijft 14 dagen beschikbaar.

Mijn pakketje is lang onderweg of geeft een afwijkende status op Track & Trace aan.

Dat is vervelend, we zoeken het graag voor je uit. Neem contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer bij de hand.

Mijn artikel klopt niet of is beschadigd. Wat nu?

Lossen we natuurlijk voor je op. Neem direct contact op met onze klantenservice. Wij zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost. Stuur een mail naar: klantenservice@vantilburg.nl met afbeeldingen van de beschadiging en je ordernummer. Op deze manier kunnen wij met je meedenken en kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Mijn pakket is beschadigd. Wat nu?

Dat is niet de bedoeling. We hopen dat je de artikelen in de doos wel intact en volledig hebt ontvangen. Gebruik voor een eventuele retourzending een andere doos. Zijn de artikelen beschadigd of heb je andere vragen? Neem contact op met onze klantenservice.

Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je bestelling toch niet helemaal is wat je ervan had verwacht. Retourneren kan op 4 manieren:

  1. Geef je pakket af bij een DHL Parcelshop. Klik hier voor meer informatie.

  2. Geef je pakket af bij de servicebalie van onze vestiging in Nistelrode: Van Tilburg Mode & Sport, Laar 8 in Nistelrode. 

  3. Breng je pakket naar een PostNL servicepunt. Klik hier voor meer informatie.

  4. Woon je niet in Nederland of België, retourneer dan via het lokale postkantoor. Hier vind je meer informatie.

Retourvoorwaarden

Vanaf het moment dat je je pakket hebt ontvangen, heb je 30 dagen de tijd om een artikel terug te sturen. Om het aankoopbedrag terug te krijgen, is het belangrijk dat het artikel ongebruikt of ongedragen is en dat de originele labels en het prijskaartje er nog aan zitten. Knip de labels dus niet los tijdens het passen.

Sommige artikelen nemen we om hygiënische redenen niet retour, namelijk:

  • Onderkleding

  • Producten waarvan de verzegeling is verbroken, zoals cosmetica en verzorgingsproducten

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Van Tilburg is niet aansprakelijk voor het beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour worden gestuurd. Vraag daarom bij het verzenden van je pakket altijd naar het verzendbewijs en bewaar dat goed. 

Eenvoudig retourneren vanuit Nederland? Dat kan via DHL

Je kunt het pakket eenvoudig retourneren via een DHL Parcelshop. Zodra we je retourzending hebben verwerkt, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Het aankoopbedrag wordt binnen 10 dagen teruggestort op je rekening.

Retourneren is heel simpel:

  1. Vul het retourformulier in wat is toegevoegd aan je bestelling en geef de reden van retour aan.

  2. Verpak het artikel in de originele doos, inclusief retourformulier. Plak de doos goed dicht.

  3. Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop: kijk hier voor de adressen. Bewaar de verzendbevestiging goed: dit is je bewijs van retourzending.

  4. Je pakket komt gemiddeld 5 werkdagen nadat je het hebt afgegeven binnen bij Van Tilburg. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij je retour ontvangen.

Kan ik een artikel ruilen?

Als je graag een artikel in een andere maat of kleur wilt, kun je je artikel retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Nog beter: breng een bezoek aan onze winkel in Nistelrode, en neem de foutieve kleur of maat met je mee!

Kan ik online afgeprijsde artikelen retourneren?

Ja, dat kan! Voor het retourneren van online aangekochte artikelen gelden dezelfde retourvoorwaarden.

Kan ik meerdere bestellingen in één pakket retourneren?

Geen probleem. Voor de juiste verwerking vragen we je alle retourformulieren in te vullen en mee te sturen.

Mag ik mijn webshopbestelling ook retourneren in de winkel?

Ja, je bent van harte welkom in Nistelrode. Je aankoopbedrag wordt teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode, tenzij je met Riverty, een giftcard of een Van Tilburg cadeaubon hebt betaald. Uiteraard betaal je geen retourkosten.

Zijn er nog meer opties voor retourneren?

Je kunt het pakket ook via een ander postbedrijf dan DHL naar ons terugsturen. De retourkosten zijn in dat geval (ook) voor eigen rekening. Vergeet niet om het retourformulier bij te voegen en je zendingsnummer goed te bewaren.

Waar vind ik het retourformulier?

Als het goed is, in de doos van je bestelling. Geen retourformulier te bekennen? Onze excuses! Neem contact op met onze klantenservice. Ook als je het formulier per ongeluk bent kwijtgeraakt.

Wat kost retourneren?

Voor het retourneren van een pakket via DHL brengen we €4,95 retourkosten in rekening. Deze retourkosten worden automatisch in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Waarom berekenen jullie retourkosten?

In de modebranche worden gigantisch veel artikelen teruggestuurd: het retourpercentage loopt op tot 50% of zelfs hoger. Dat heeft vanzelfsprekend een grote impact op het milieu. Door retourkosten in rekening te brengen, hopen we dat je bewust(er) koopt en dragen we ons steentje bij aan een duurzame wereld.

Retourneren vanuit België

Dat kan via een DHL Parcelshop in België. Voor het retourneren heb je een retourlabel nodig. Doorloop de volgende stappen:

  1. Klik hier om het retourlabel aan te maken

  2. Vul bij ‘Mijn gegevens’ de gevraagde gegevens in. Kies voor:

  3. Land: België

  4. Referentie: het ordernummer van je bestelling

  5. Accepteer de bijhorende voorwaarde(n)

  6. Klik op ‘Retour aanmaken’

  7. Je ontvangt binnen enkele minuten het retourlabel per e-mail

  8. Print het label uit en plak het op de (originele) doos

  9. Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop. Klik hiervoor het dichtstbijzijnde servicepunt.

  10. Na ontvangst en verwerking van je retourzending ontvangt je een bevestiging per e-mail.

Retourneren vanuit andere landen

Woon je niet in Nederland of België, stuur je bestelling dan terug via het lokale postkantoor. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Adresgegevens: Van Tilburg Mode & Sport Laar 8 5388 HE Nistelrode Nederland.

Betalen
Veilig betalen

Bij Van Tilburg bepaal je zelf hoe je wilt betalen. Onze opties zijn:

  • iDEAL

  • Riverty (hiervoor berekenen we € 1,- betaalkosten)

  • Mastercard

  • Maestro

  • American Express

  • Visa

  • Paypal

  • Bancontact / Mister Cash (België) 

  • Fashioncheque

  • VVV Giftcard

  • Van Tilburg Giftcard

Betaalmogelijkheden België

Plaats je een bestelling vanuit België en ben je niet in het bezit van een Nederlandse betaalpas, betaal dan met Bancontact / Mister Cash of creditcard. 

Payment options outside the Netherlands
  • iDEAL

  • Mastercard

  • Maestro

  • American Express

  • Visa

  • Paypal

  • Bancontact / Mister Cash (België) 

  • Fashioncheque

  • VVV Giftcard

  • Van Tilburg Giftcard

Betalen via iDEAL

Als je kiest voor ‘Betalen met iDEAL’ betaal je via je eigen bank, via je eigen internetbankieromgeving. Dat is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruikmaken van iDEAL, zonder je daarvoor aan te melden.

Zo werkt iDEAL:

  • Selecteer onder 'betaalmethode' in de check out 'iDEAL' en kies de bank waarmee je wilt betalen.

  • Je wordt doorgeleid naar je eigen internetbankieromgeving. Daar staat de betaling klaar. 

  • Vul de ontbrekende gegevens in en rond de betaling af.

  • Het bedrag wordt van je rekening afgeschreven.

Wij gaan je bestelling verzenden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail.

Betalen met Paypal

Voor meer informatie over Paypal verwijzen we je naar www.paypal.nl. Zodra de transactie akkoord is bevonden, ontvang je een bevestiging van je bestelling via e-mail.

Achteraf betalen? Dan kan via Riverty

Met Riverty betaal je achteraf én alleen de artikelen die je houdt. Zo werkt het:

  • Kies bij ‘Betaalmethode’ in de check out voor Riverty.

  • 3 Dagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. 

  • Je hebt 14 dagen de tijd om te betalen. Betalen kan veilig en gemakkelijk via de Riverty App of de betaalknop in de e-mail. Kies je voor een alternatieve betaalmogelijkheid, vermeld dan de volledige betaalgegevens, zoals vermeld op de factuur van Riverty. 

  • Vragen over het gebruik van Riverty? Klik hier.

Riverty hanteert een strikt privacy beleid. Vul je gegevens daarom nauwkeurig in tijdens het afronden van je bestelling. Word je verzoek tot betaling met Riverty niet geaccepteerd, neem dan contact op met Riverty via 020 723 0270 of kies voor een andere betaalmogelijkheid.

Wat is de Riverty betaaltermijn?

Na ontvangst van je Riverty betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Wil je iets retourneren, dan betaal je alléén voor de items die je hebt gehouden.

Wanneer wordt het aankoopbedrag van mijn retour teruggestort?

Als de retour binnen is, storten we meestal dezelfde dag het aankoopbedrag nog terug op je rekening. Je ontvangt hiervan ontvangt automatisch bericht per e-mail. Een retourzending is vanaf het moment van afgifte gemiddeld 5 werkdagen onderweg. Het kan daarom maximaal 10 dagen duren voordat je het aankoopbedrag weer op je rekening ziet. Let op: dit geldt alleen voor artikelen die voldoen aan de retourvoorwaarden.

Ik heb een artikel geretourneerd en ontvang toch een factuur van Riverty. Wat nu?

Een retour is maximaal 5 werkdagen onderweg. Pas wanneer wij je pakket hebben ontvangen, geven we dit door aan Riverty. Je ontvangt van Riverty automatisch een nieuw betalingsoverzicht.

Retourkosten en terugbetaling

Om een artikel te retourneren via een DHL Parcelshop, brengen we € 4,95 retourkosten in rekening. We storten binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag min de retourkosten terug op de rekening waarmee het artikel betaald is. 

Kan ik een item dat ik heb betaald met de Van Tilburg waardecheque retourneren?

De waarde van de cheque wordt verdeeld over alle bestelde items. Stuur je een item retour (of blijkt een item niet op voorraad te zijn), dan betalen we het door jou betaalde bedrag terug in vorm van de cheque of bijbetaald bedrag. Stuur je een item retour van een bestelling én heb je een waardecheque ingeleverd? Dan ontvang je voor het gedeelte dat is betaald met de waardecheque een Van Tilburg tegoedbon.

Hoe wordt de retournering geregeld wanneer ik heb gekozen voor meerdere betaalmethodes (deels met een giftcard)?

Heb je een (gedeelte) van je bestelling betaald met een giftcard, zoals een VVV Cadeaukaart, Fashioncheque of een Van Tilburg cadeaubon? Dan ontvang je het bedrag van ons terug in de vorm van Van Tilburg shoptegoed. Dit tegoed kun je verzilveren in de winkel en online.

Kortingscodes en Cadeaubonnen
Kortingscode verzilveren

Klik bij de betaalmethode-pagina op 'Voeg kortingscode toe'. Vul hier je code(s) in. Houd daarbij rekening met de voorwaarden van je kortingscode.

Fashioncheque of VVV Giftcard verzilveren

Je kunt een giftcard, zoals de Fashioncheque of VVV Giftcard, verzilveren in de laatste stap van het bestelproces, bij ‘Betaalwijze’ bij 'Heb heb je een cadeaukaart, cheque of kortingscode'. Op de achterkant van de Fashioncheque staat een kaartnummer vermeld. Vul dit nummer in bij Cadeaukaart. Heb je een VVV Giftcard? Vul de code van kaart in, samen met de bijbehorende pincode (die vind je onder de kraslaag, achterop de giftcard). Het saldo van je giftcard wordt automatisch verrekend. Staat er te weinig saldo op je Fashioncheque of VVV Giftcard om het totale bedrag te betalen, dan word je automatisch doorverwezen naar de betaalomgeving.

Giftcard en retourneren

Heb je een (gedeelte) van je bestelling betaald met een Fashioncheque of VVV Giftcard en stuur je het artikel retour? Dan ontvang je het bedrag van ons terug in de vorm van Van Tilburg shoptegoed. Dit tegoed kun je verzilveren in de winkel en online.

Voorwaarden

Voor alle giftcards geldt een wettelijk bepaald maximaal bestedingslimiet t.w.v. €50,-. Het resterende bedrag kun je via een andere betaalmethode aanvullen. Voor meer informatie over Fashioncheque en de algemene voorwaarden klik hier. Meer informatie over de VVV Giftcard en de algemene voorwaarden vind je hier.

Online betalen met een Van Tilburg cadeaukaart

Cadeaubon van ons ontvangen? Lucky you! Op de betaalmethode-pagina in de check out vul je de 7-cijferige code in bij 'Cadeaukaart / Cheque'. Je vindt ‘m op de voorzijde van de cadeaubon. Het bestelbedrag moet minimaal het bedrag van je cadeaubon zijn.

Kan ik online een cadeaukaart bestellen?

Uiteraard! De Van Tilburg Mode & Sport cadeaukaart is een waanzinnig mooi modecadeautje, te verzilveren in onze winkels in Nistelrode, 't Beautyhuys én bij Van Tilburg. Er zijn cadeaukaarten van 10, 25, 50 of 100 euro. Klik hier om je bestelling te plaatsen en we sturen 'm gratis naar je toe.

Kan ik cadeaukaarten voor mijn bedrijf bij jullie kopen?

Ja, leuk! Neem daarvoor even contact op met onze klantenservice.

Garantie
Als mijn artikel kapotgaat, kan ik het dan laten repareren?

Wij zijn groot voorstander van repareren. Is je item kapotgegaan of heeft het wat extra aandacht nodig, dan zijn we er graag voor je. Neem contact op met onze klantenservice en voeg foto's van je artikel en de aankoopgegevens, zoals het ordernummer of de kassabon toe.

Ik heb een klacht over een artikel

Hè, dat is vervelend om te horen. Sorry! We lossen je klacht natuurlijk graag op. Als je in de gelegenheid bent: neem het betreffende artikel mee naar onze winkel in Nistelrode, dan kijken we direct met je mee. Online een klacht doorgeven kan natuurlijk ook. Dat gaat het snelst door een e-mail te sturen naar klantenservice@vantilburg.nl. Vermeld hierin de aankoopgegevens zoals het ordernummer of de kassabon en voeg foto's van je artikel toe.

Mijn Van Tilburg
Wat zijn de voordelen van Van TIlburg member zijn?

In het kort: gratis geld! Bij iedere aankoop storten we 5% van het aankoopbedrag op een persoonlijke spaarrekening. Dit saldo wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd met een waardecheque!

  • De waardecheque is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen

  • Heb je de cheque per post ontvangen en besteed je ‘m graag op een online bestelling? Dat kan! Neem even contact op met onze 

    klantenservice.

  • Heb je de cheque per e-mail ontvangen en besteed je ‘m juist graag in onze winkel in Nistelrode? Dat kan op vertoon van de e-mail of print de e-mail uit.

Spaar ik online ook voor de 5% spaarbonus?

Wel met een Van Tilburg account. Met een account krijg je bij iedere aankoop 5% van het aankoopbedrag bijgeschreven op je persoonlijke spaarrekening. Dit bedrag wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd in de vorm van een online waardecheque. 

Wat is mijn puntensaldo?

Je gespaarde bedrag kun je heel eenvoudig zien in je account. Klik hier om in te loggen of een account aan te maken.

Kan ik mijn kassabonnen ook digitaal bekijken?

Als member kun je al je kassabonnen gemakkelijk digitaal inzien. Handig, want daarmee zijn papieren bonnen (kwijtraken!) verleden tijd.

Kan ik mijn waardecheque ook online inleveren?

Ja. Vul in de winkelwagen je code in. Voilà! Werkt je code niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Kan de beste overkomen, jou dus ook. Vraag een nieuw wachtwoord aan door rechtsboven op onze website te klikken op ‘Inloggen’ en daarna op ‘Wachtwoord vergeten’.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar heb geen mail ontvangen.

Het kan zijn dat de e-mail in je spam terecht is gekomen. Staat ook daar geen mail in? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik kan niet online inloggen met mijn account. Hoe kan dat?

Het is mogelijk dat je een klantenkaart hebt en onze nieuwsbrief ontvangt, maar dat je toch geen online account hebt. Je kunt dan inloggen met je e-mailadres en kiezen voor wachtwoord vergeten.

Ik ben mijn klantenkaart kwijt. Kan ik nu geen punten sparen?

Jawel hoor! Geef bij een aankoop in de winkel even je postcode en huisnummer door, dan schrijven we de punten gewoon bij. Wanneer je online shopt kun je je klantennummer terugvinden in je account.

Voor welke e-mails kan ik me inschrijven?

We informeren en inspireren je met twee soorten mailings waarvoor je je kunt in- en uitschrijven.

Met onze inspiratie-mailings ben je als eerste op de hoogte van de laatste trends, collecties, events en aanbiedingen. Vind je dit teveel van het goede? Via je account kun je zelf je voorkeuren aangeven en bijvoorbeeld uitsluitend inschrijven voor informatieve e-mails, met daarin info over de waardecheque, persoonlijke berichten en de start van de uitverkoop.

Ik wil geen e-mails meer ontvangen. Hoe kan ik dit doorgeven?

Je kunt je e-mailvoorkeuren wijzigen door in te loggen in je account. Via ‘Nieuwsbrief Voorkeuren’ kun je vervolgens je voorkeuren wijzigen.

Hoe geef ik een adreswijziging door?

Als je een online account hebt kun je je adres zelf wijzigen in je account. Neem anders even contact op met onze klantenservice.

Kan ik mailadressen samenvoegen of een e-mailadres afmelden?

Graag zelfs; we houden ons e-mailbestand graag zo up-to-date mogelijk. Wanneer je e-mail al bij ons bekend is via je winkelaccount en je maakt online een account aan, voegen we de accounts voor je samen! Of geef je wijzigingen door via onze klantenservice.

Winkelvragen
Van Tilburg Nistelrode

Van Tilburg is de grootste zelfstandige modewinkel van Nederland. Met verschillende vestigingen in Nistelrode en een webshop en meer dan 800 toonaangevende merken vind je er alles wat je nodig hebt op mode- en sportgebied. Onze kledingadviseurs helpen je graag bij het vinden van de juiste artikelen. Met onze unieke gratis vermaakservice – klaar terwijl je wacht! – past Van Tilburg bovendien niet alleen naadloos bij de laatste trends, maar ook altijd perfect bij jou.

Onze winkels in Nistelrode Onze merken Events Horeca in onze winkels Werken bij Van Tilburg

Wat zijn de openingstijden van de winkels?

Bekijk hier alle openingstijden.

Ik heb een vraag over een winkelaankoop. Waar kan ik terecht?

Allereerst natuurlijk: in onze winkel. Maar je kunt je vraag ook stellen aan onze klantenservice.

Mag ik korting (of kortingscodes) ook in de winkel verzilveren?

Natuurlijk. Kortingsacties die je online ontvangt, mag je ook verzilveren in onze winkel – en andersom.

Is een artikel op voorraad en hoe kan ik het reserveren?

De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel, met uitzondering van de web-only artikelen. Wil je een artikel reserveren? Plaats je bestelling en kies voor ‘Afhalen in de winkel’. Je artikel ligt dan de volgende werkdag klaar bij de servicebalie.

Hebben jullie een rolstoel beschikbaar?

Ja, wij hebben rolstoelen klaarstaan in onze vestiging in Nistelrode. Wil je hiervan gebruik maken, bel dan (kort) voor je bezoek naar de winkel en we reserveren er eentje voor je.

Mag mijn hond mee de winkel in?

Viervoeters zijn van harte welkom, als ze zijn aangelijnd of worden gedragen.

Moet ik reserveren voor de horecagelegenheden?

Dat is niet nodig, je kunt gewoon binnenlopen.

Welke maten verkopen jullie?

De meeste merken in onze damescollectie zijn verkrijgbaar in maten van XS/34 tot en met XXL/44. Sommige merken gaan tot en met maat 48 of 54. De meeste merken van de herencollectie bieden kleding in maten van S/46 tot en met 3XL/58. Colberts zijn er ook in kwartmaten. In onze webshop kun je filteren op maat om precies te zien welke items we op voorraad hebben.

Hebben jullie ook zwangerschapskleding?

Wij hebben geen positiekledingcollecties, maar dat betekent niet dat je niet bij ons terechtkunt als je zwanger bent. Veel items zijn tegenwoordig door hun pasvorm en materiaal prima (door) te dragen tijdens de zwangerschap. We helpen je hier graag bij.

Kan ik mijn elektrische fiets of auto bij de winkel opladen?

Dat kan. Rondom onze winkel zijn oplaadpunten voor elektrische auto's en -fietsen. Lekker rondstruinen in onze winkel en met een volle accu terug naar huis.

Hoe geef ik feedback aan jullie winkels?

Heb je een suggestie ter verbetering van onze winkels, een goede tip om ons verder te helpen of misschien een klacht over onze service of een artikel? Neem contact op met onze klantenservice. Van complimenten worden we blij! Klachten lossen we zo snel mogelijk voor je op.

Ik wil ook in de mode werken! Zijn er vacatures?

Wat tof dat je je wilt oriënteren op een baan in de mode! Op onze website Werken bij Van Tilburg vind je alle vacatures en mogelijkheden.

Van Tilburg Schijndel

Voor de nieuwste herenmode, goed advies en een kop koffie ben je van harte welkom bij Van Tilburg Schijndel. Of je nu dol bent op denim of meer houdt van klassiek; onze herenmodezaak aan de Molenstraat heeft voor iedere man en elk moment wat wils. En ook in Schijndel vermaken we je kleding gratis terwijl je wacht.

Van Tilburg Ravenstein

Tweeduizend vierkante meter mode voor hem en haar, verwendagen, proeverijen, mode-events, hapjes, drankjes en altijd een gezellig praatje; Van Tilburg Ravenstein is een begrip in de vestingstad en ver daarbuiten. Met de nieuwste, uitgebreide modecollecties van topmerken vind je in de winkel gegarandeerd wat je zoekt.

Actievoorwaarden
Persoonlijke waardecheque

In het bezit van een Van Tilburg klantenkaart? Dan storten we bij iedere aankoop 5% van het aankoopbedrag op een persoonlijke spaarrekening. Dit wordt ieder voor- en najaar uitgekeerd met een waardecheque!

  • Niet geldig in combinatie andere acties of aanbiedingen

  • Heb je de cheque per post ontvangen en besteed je 'm graag op een online bestelling? Dat kan! Neem contact op met onze klantenservice.

  • Heb je de cheque per e-mail ontvangen en besteed je ‘m juist graag in onze winkel in Nistelrode? Dat kan op vertoon van de e-mail of print de e-mail uit.

Nieuwsbriefkorting
  • Geldig bij een minimaal aankoopbedrag van €25,-.

  • Vanaf het moment van uitgifte is de kortingscode 30 dagen geldig en éénmalig te verzilveren.

  • Niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.

  • De korting is te besteden op onze webshop of in de winkel in Nistelrode tegen inlevering van de geprinte e-mail met persoonlijke kortingscode.

  • De kortingscode kan niet verzilverd worden bij de aankoop van cadeaubonnen.

  • Bestel je meer dan 1 artikel, dan verdelen we de korting in verhouding tot de prijs van de artikelen.

  • Retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour dan vervalt de volledige korting.

Verjaardagscheque
  • Geldig bij een minimaal aankoopbedrag van €50,-.

  • Vanaf het moment van uitgifte is de kortingscode drie maanden geldig en éénmalig te verzilveren.

  • Niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.

  • De cheque is te besteden in onze webshop www.vantilburgonline.nl of in de winkel in Nistelrode tegen inlevering van de geprinte e-mail met persoonlijke kortingscode.

  • De kortingscode kan niet verzilverd worden bij de aankoop van cadeaubonnen.

  • Bestel je meer dan 1 artikel, dan verdelen we de korting in verhouding tot de prijs van de artikelen.

  • Retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour dan vervalt de volledige korting.

Vraag niet beantwoord?

Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar. Maandag t/m donderdag: 8.30 uur - 18.00 uur. Vrijdag: 8.30 - 21.00 uur. Zaterdag: 9.00 - 17.00 uur. Zondag 12.00 - 17.00 uur.