van Tilburg - De grootste modewinkel van Nederland De grootste modewinkel van Nederland!
Home | Over Van Tilburg | Maatregelen Coronavirus

Tijdelijke sluiting winkels

De veiligheid en gezondheid van jou als klant, die van onze medewerkers en van de gemeenschap in z’n algemeen gaat boven alles. En omdat we het gevoel hebben dat we juist deze veiligheid en gezondheid op dit moment niet meer voldoende kunnen garanderen, hebben we besloten om onze winkels vanaf donderdag 19 maart tijdelijk te sluiten tot nader bericht.

Dit was uiteraard geen makkelijk besluit! Maar op deze manier willen we onze verantwoordelijkheid nemen en zo verdere verspreiding van het coronavirus beperken. Wij zijn heel erg dankbaar voor de steun die we de laatste dagen ontvangen hebben. En bovenal zijn we trots op onze medewerkers die er ook deze moeilijke tijden voor ons waren. Het is nu tijd dat wij er voor hen zijn.

Online blijven we voor je klaarstaan. Onze webshop vantilburgonline.nl blijft geopend en ook de digitale personal shopping service de Modebox op Maat blijft beschikbaar voor je. Voor vragen kun je ons, zoals gebruikelijk, bereiken op 0412-611288. Wij hopen op je begrip en hopen je snel en in goede gezondheid weer te mogen verwelkomen in onze winkels.

Zorg goed voor elkaar en voor jezelf.

Met vriendelijke groet,
Familie Van Tilburg en medewerkers

 

 

Services die wij blijven verlenen

- Het retourneren en- of ruilen van winkelaankopen.

- Het ophalen, retourneren en- of ruilen van online bestellingen.

- Het ophalen en doorpassen van vermaakte kleding.

- Het ophalen en doorpassen van (na)bestellingen.

- Shoppen op afspraak, dit geldt zowel voor bestaande als nieuwe afspraken.

- Bestaande als nieuwe afspraken voor het aanmeten en doorpassen van (trouw)pakken.

 

Veelgestelde vragen

Op welke momenten kan ik terecht in de winkel voor bovengenoemde services?

Onze winkel is tot nader bericht geopend van maandag tot en met zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Geplande afspraken buiten bovengenoemd tijdstip gaan uiteraard gewoon door volgens planning. De parkeerplaatsen zijn bereikbaar en geopend. Let op: alleen de hoofdingang aan de voorzijde van onze hoofdwinkel is geopend(Laar 8).

Kan ik mijn bestelling nog steeds retourneren in de winkel?

Jazeker, dat is mogelijk. Wij vragen je de bestelling af te geven bij onze klantenservicebalie in Nistelrode. Wij staan voor je klaar van maandag tot en met vrijdag tussen 10.00 en 17.00 uur. Let op: Enkel de hoofdingang gevestigd aan de voorzijde van onze hoofdwinkel (Laar 8) is geopend. Ben je niet in de mogelijkheid om de bestelling tijdig te retourneren of het voelt in de huidige situatie niet prettig om een bezoek aan onze winkel(s) te brengen? Geen probleem, wij denken graag met je mee en vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn vermaakte kleding op komen halen?

De voor jou vermaakte kleding kan vanaf de afgesproken dag en bijhorend tijdstip worden opgehaald bij de centrale kassa in Nistelrode. Indien gewenst kan de vermaakte kleding nog doorgepast worden in de winkel, onze collega’s staan voor je klaar! De winkel is geopend van maandag tot en vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Gaat mijn personal shopping afspraak / shoppen op afspraak gewoon door?

Jazeker, de speciaal voor jou ingeplande ‘shoppen op afspraak’ gaat gewoon door op de afgesproken dag en tijdstip. Wij vragen je je te melden bij de servicebalie van de centrale kassa, bereikbaar via de hoofdingang aan de voorzijde van onze hoofdwinkel (Laar 8). Uiteraard zal er tijdens de afspraak rekening worden gehouden met de richtlijnen van het RIVM. Zo vragen wij onze medewerkers onder andere een gepaste afstand te houden en worden er extra hygiënische maatregelen getroffen. Indien er sprake is van meerdere afspraken op hetzelfde tijdstip, zullen we zorgen voor voldoende spreiding over de winkel.

Is er een maximaal aantal personen bepaald voor shoppen op afspraak?

Nee, er is geen maximaal aantal bepaald. Afhankelijk van de grootte van de groep zal de personal shopper de maatregel in acht nemen het gezelschap uit voorzorgsmaatregelen op te splitsen.

Kan ik nog een Modebox op Maat bestellen?

Jazeker, juist tijdens deze periode is deze service de uitgelezen mogelijkheid om je op afstand te laten voorzien van advies op maat en een passende outfit. Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice. Of vraag de Modebox op Maat hier direct aan.

Kan ik tijdens de komende periode, waarin de winkel tijdelijk is gesloten, een afspraak inplannen?

Jazeker, voor persoonlijk advies op maat kun je tijdens de periode waarin wij tijdelijk gesloten zijn een afspraak inplannen. Wij vragen je bij voorkeur telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice voor de uitgebreide mogelijkheden.  Per e-mail contact opnemen is uiteraard ook mogelijk.

Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of doorpassen van een (trouw)pak?

Onze collega’s staan voor je klaar en verwachten je, zonder tegenbericht, op het afgesproken dag en- tijdstip.

Zijn de horecagelegenheden binnen Van Tilburg geopend?

Tot nader bericht zijn onze inpandige horecagelegenheden: ’t Bakhuys, de Orangerie en de koffiebar gesloten.

Ik beschik over een persoonlijke waardecheque van de winkel, mag ik deze ook online verzilveren?

Jazeker, dit is mogelijk. Wij vragen je telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om de waardecheque op een later moment in de winkel te verzilveren, ook na de geldigheidsdatum.

Er is een artikel voor mij nabesteld, kan ik hier alsnog op rekenen?

Vanzelfsprekend! Wij nemen telefonisch contact met je op zodra het artikel binnen is. Indien gewenst is het ook mogelijk om dit per post naar je te versturen. De desbetreffende collega zal dit persoonlijk met je bespreken.

Kan ik alleen per pin betalen?

In verband met hygiënische maatregelen is dit gewenst maar geen pré.

Kan ik mijn online bestellingen nog steeds verwachten op het gekozen bezorgmoment?

Jazeker, je kunt jouw bestelling gewoon (thuis)bezorgd verwachten op het door jou opgegeven levermoment. Tot op heden is er geen sprake van vertragingen en doet onze transporteur er alles aan de zending tijdig af te leveren. Helaas is het mogelijk dat het aanbod van servicepunten tijdelijk beperkt is.

 

 

Mooi van Van Tilburg

Disclaimer en Privacy statement | Cookies | Sitemap | © 2020 Van Tilburg