van Tilburg - De grootste modewinkel van Nederland De grootste modewinkel van Nederland!
Home | Over Van Tilburg | Veiligheidsmaatregelen

Voorzorgsmaatregelen om veilig te winkelen

Onze winkels zijn geopend

 Beste klant,

We hebben voorzorgsmaatregelen genomen om het mogelijk te maken op een veilige manier te winkelen. Met een goed deurbeleid, strikte hygiënemaatregelen en een zee aan ruimte kun je, geheel volgens de richtlijnen van het RIVM, verantwoord en naar hartenlust struinen door ons fantastische aanbod.

 Uiteraard zijn onze modeadviseurs graag bereid om je, op gepaste afstand, te adviseren en met raad en daad van dienst te zijn. Wij hopen je snel weer te mogen begroeten, om dat beetje kleur en fleur te brengen, dat we dezer dagen extra goed kunnen gebruiken.

 Graag tot ziens! 

 

 

Winkel

- Bij binnenkomst wordt je verwelkomd en gewezen op onze getroffen maatregelen. Waaronder de mogelijkheid tot het desinfecteren van de handen.

- Mocht het toegestane aantal personen bereikt zijn, zullen we je vragen om even buiten te wachten. Er wordt op toegezien dat eventuele wachtenden minimaal 1,5 meter uit elkaar staan.

- Doormiddel van vloerstickers en tape geven we aan hoe je je aan de gepaste afstand kunt houden.

- Op de trappen worden de gewenste looprichtingen aangegeven

- Op meerdere plekken in de winkel heb je de mogelijkheid om je handen te desinfecteren met zeep of alcoholgel.

- Deurklinken en contactoppervlakken worden regelmatig schoongemaakt.

- Na gebruik worden paskamers en stoelen gereinigd.

- De toiletten bij de centrale kassa zijn geopend. De toiletgroep bij De Orangerie blijft gesloten.

- De kinderspeelhoeken zijn gesloten.

 

Modeadviseurs

- Onze modeadviseurs houden een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter aan.

- Afspelden doen we op een gepaste manier in overleg.

- Op iedere afdeling is een verantwoordelijke aangesteld die zorgdraagt voor hygiëne en de veiligheid van jou en onze andere gasten en modeadviseurs.

 

 Kassa's

- Iedere kassaplek is afgeschermd met plexiglas.

- We vragen je voor de kassa een gepaste afstand afstand van minimaal 1,5 meter tot elkaar aan te houden. De gewenste afstand wordt aangegeven door middel van strepen op de vloer.

- We verzoeken je vriendelijk voor en na iedere pinbeurt je handen te desinfecteren.

- Pinautomaten worden regelmatig schoongemaakt. 

 

Horeca

- Je wordt verwelkomd door een gastvrouw en gevraagd naar eventuele verkoudheidsklachten en/of griepverschijnselen.

- Bij binnenkomst heb je de mogelijkheid om je handen te desinfecteren en vragen we je om je aan te melden voor je bezoek. Ook vind je hier ons protocol.

- Wij hanteren een maximum van 30 personen in de Orangerie en ’t Bakhuys. In de Koffiebar hanteren we een maximum van 20 personen. We houden ons hierbij aan voorschriften met betrekking tot 1,50 meter afstand.

- De looproutes worden aangegeven met pijlen op de vloer.

- We hebben overal (hoofdzakelijk) tafels voor twee personen. Indien gewenst kunnen we dit uitbreiden naar meerdere zitplaatsen (op voorwaarden dat je uit hetzelfde huishouden komt).

- In onze horecagelegenheden is in deze periode een aangepast menukaart te vinden.

- Gratis koffie en thee kun je in onze Koffiebar zelf uit het automaat halen. In onze Orangerie is dit deze periode helaas niet mogelijk.

-  In de Orangerie en bij de Koffiebar kun je je bestelling doen bij de bestelbalie en deze daarna meteen afrekenen.

- In ’t Bakhuys en de serre en op het terras nemen de bestelling voor je op en kun je daarna meteen afrekenen om contact te beperken.

 

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Op welke momenten kan ik terecht in de winkel?

Onze winkel is geopend van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Geplande afspraken gaan door volgens planning. De parkeerplaatsen zijn bereikbaar en geopend. 

2. Kan ik mijn bestelling nog steeds retourneren in de winkel?

Jazeker, dat is mogelijk. Wij vragen je de bestelling af te geven bij onze klantenservicebalie in Nistelrode. Wij staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Ben je niet in de mogelijkheid om de bestelling tijdig te retourneren of het voelt in de huidige situatie niet prettig om een bezoek aan onze winkel(s) te brengen. Geen probleem, wij denken graag met je mee en vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

3. Kan ik mijn vermaakte kleding op komen halen?

De voor jou vermaakte kleding kan vanaf de afgesproken dag en bijbehorend tijdstip worden opgehaald bij de centrale kassa in Nistelrode. Indien gewenst kan de vermaakte kleding nog doorgepast worden in de winkel, onze collega’s staan voor je klaar! De winkel is geopend van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

4. Gaat mijn personal shopping afspraak / shoppen op afspraak gewoon door?

Jazeker, de speciaal voor jou ingeplande ‘shoppen op afspraak’ gaat gewoon door op de afgesproken dag en tijdstip. Wij vragen je je te melden bij de servicebalie van de centrale kassa, bereikbaar via de hoofdingang aan de voorzijde van onze hoofdwinkel (Laar 8). Uiteraard zal er tijdens de afspraak rekening worden gehouden met de richtlijnen van het RIVM. Indien er sprake is van meerdere afspraken op hetzelfde tijdstip, zullen we zorgen voor voldoende spreiding over de winkel.

5. Is er een maximaal aantal personen bepaald voor shoppen op afspraak?

In verband met de aangescherpte maatregelen is het maximum aantal vastgesteld op 4 personen. Afhankelijk van de verdeling per afdeling(en) kan dit uiteraard uitgebreid worden en zal de personal shopper de maatregel in acht nemen het gezelschap uit voorzorgsmaatregelen op te splitsen.

6. Kan ik nog een Modebox op Maat bestellen?

Jazeker, juist tijdens deze periode is deze service de uitgelezen mogelijkheid om je op afstand te laten voorzien van advies op maat en een passende outfit. Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice. Of vraag de Modebox op Maat hier direct aan.

7. Kan ik tijdens de komende periode een afspraak inplannen?

Jazeker, voor persoonlijk advies op maat kun je tijdens deze periode een afspraak inplannen. Wij vragen je bij voorkeur telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice voor de uitgebreide mogelijkheden.  Per e-mail contact opnemen is uiteraard ook mogelijk.

8. Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of doorpassen van een (trouw)pak?

Onze modeadviseurs staan voor je klaar en verwachten je, zonder tegenbericht, op afgesproken dag en tijdstip.

9. Ik beschik over een persoonlijke waardecheque van de winkel geldig tot en met 16 mei 2020, mag ik deze ook online verzilveren?

Bent je momenteel niet in de mogelijkheid een bezoek aan de winkel te brengen? Dan geven wij je graag de gelegenheid de cheque op een later moment te verzilveren. Wij hebben de mgelijkheid tot het verzilveren van de cheque in onze winkels in Nistelrode voor je verlengd tot 1 januari 2021. De bijhorende actievoorwaarden blijven uiteraard van toepassing. Indien gewenst is het ook mogelijk je waardcheque te besteden op Van Tilburg Online. Voor meer informatie vragen wij je telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om de waardecheque op een later moment in de winkel te verzilveren, ook na de geldigheidsdatum.

10. Kan ik alleen per pin betalen?

In verband met hygiënische maatregelen is dit gewenst maar niet noodzakelijk.

Mooi van Van Tilburg

Disclaimer en Privacy statement | Cookies | Sitemap | © 2020 Van Tilburg