van Tilburg - De grootste modewinkel van Nederland De grootste modewinkel van Nederland!
Home | Over Van Tilburg | Veiligheidsmaatregelen

Voorzorgsmaatregelen om veilig te winkelen

Onze winkels zijn geopend

 Beste klant,

We hebben voorzorgsmaatregelen genomen om het mogelijk te maken op een veilige manier te winkelen. Met een goed deurbeleid en strikte hygiënemaatregelen kun je, geheel volgens de richtlijnen van het RIVM, verantwoord en naar hartenlust struinen door ons fantastische aanbod.

 Uiteraard zijn onze modeadviseurs graag bereid om je, op gepaste afstand, te adviseren en met raad en daad van dienst te zijn. Wij hopen je snel weer te mogen begroeten, om dat beetje kleur en fleur te brengen, dat we dezer dagen extra goed kunnen gebruiken.

 Graag tot ziens! 

 

 

Winkel

- We hebben op ieder moment goed inzicht in het aantal gasten in onze winkels, zo dragen we er zorg voor dat het niet te druk wordt en kunnen we de 1,5 meter afstand altijd waarborgen

- Bij binnenkomst heb je de mogelijkheid tot het desinfecteren van de handen.

- Mocht het toegestane aantal personen bereikt zijn, zullen we je vragen om even buiten te wachten. We vragen eventuele wachtenden minimaal 1,5 meter afstand te houden. Gezien de grootte van onze winkels verwachten wij nauwelijks tot geen wachtrijen.

- Doormiddel van vloerstickers en tape geven we aan hoe je je aan de gepaste afstand kunt houden.

- Op de trappen worden de gewenste looprichtingen aangegeven

- Op meerdere plekken in de winkel heb je de mogelijkheid om je handen te desinfecteren met zeep of alcoholgel.

- We zijn tot en met eind december 2020 iedere zondag voor je geopend. Dit om iedereen de gelegenheid te geven om meer gespreid te komen winkelen. Bekijk alle datums in onze agenda.

- Op vrijdagavond sluiten we volgend de regels een uurtje eerder, om 20.00 uur.

- De toiletten in onze winkel zijn geopend.

 

Personal shopping

- Extra rustig winkelen met een personal shopper? Maak dan hier een (gratis) afspraak met een van onze personal shoppers.

 

Modeadviseurs

- Onze modeadviseurs houden een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter aan en dragen een mondkapje. Voor gasten is dat niet verplicht, iedereen heeft vrije keuze.

- Afspelden doen we op een gepaste manier in overleg.

 

Luchtkwaliteit en ventilatie

- Enorme luchtbehandelingskasten zorgen voor constante afvoer van lucht uit de winkel en aanvoer van verse buitenlucht. Deze circulatie zorgt voor een zeer goede luchtkwaliteit in de winkel.  

 

 Kassa's

- Iedere kassaplek is afgeschermd met plexiglas en onze caissières dragen een mondkapje. Voor gasten is dat niet verplicht, iedereen heeft vrije keuze.

- We vragen je voor de kassa een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter tot elkaar aan te houden. De gewenste afstand wordt aangegeven door middel van strepen op de vloer.

- We verzoeken je vriendelijk voor iedere pinbeurt je handen te desinfecteren.

- Pinautomaten worden regelmatig schoongemaakt. 

 

Horeca

- Onze horecagelegenheden de Orangerie, 't Bakhuys en de Koffiebar zijn vanaf donderdag 15 oktober tijdelijk gesloten.

- Bij 't Bakhuys kun je gebruik maken van take away. Denk aan koffie, thee, diverse sandwiches en broodjes, friet en koude drankjes.

 

 

VEEL GESTELDE VRAGEN

1. Op welke momenten kan ik terecht in de winkel?

Onze winkel is geopend van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Geplande afspraken gaan door volgens planning. De parkeerplaatsen zijn bereikbaar en geopend. 

2. Kan ik mijn bestelling nog steeds retourneren in de winkel?

Jazeker, dat is mogelijk. Wij vragen je de bestelling af te geven bij onze klantenservicebalie in Nistelrode. Wij staan voor je klaar van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur en zondag van 12.00 tot 17.00 uur. Ben je niet in de mogelijkheid om de bestelling tijdig te retourneren of het voelt in de huidige situatie niet prettig om een bezoek aan onze winkel(s) te brengen. Geen probleem, wij denken graag met je mee en vragen je contact op te nemen met onze klantenservice.

3. Kan ik mijn vermaakte kleding op komen halen?

De voor jou vermaakte kleding kan vanaf de afgesproken dag en bijbehorend tijdstip worden opgehaald bij de centrale kassa in Nistelrode. Indien gewenst kan de vermaakte kleding nog doorgepast worden in de winkel, onze collega’s staan voor je klaar! De winkel is geopend van maandag tot en met donderdag van 09.00 tot 18.00 uur, vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur en zondag van 12.00 tot 17.00 uur.

4. Gaat mijn Shoppen op Afspraak gewoon door?

Jazeker, de speciaal voor jou ingeplande ‘shoppen op afspraak’ gaat gewoon door op afgesproken dag en tijdstip. Wij vragen je je te melden bij de servicebalie van de centrale kassa, bereikbaar via de hoofdingang aan de voorzijde van onze hoofdwinkel (Laar 8). Uiteraard zal er tijdens de afspraak rekening worden gehouden met de richtlijnen van het RIVM. 

5. Is er een maximaal aantal personen bepaald voor shoppen op afspraak?

In verband met de aangescherpte maatregelen is het maximum aantal vastgesteld op 4 personen. Afhankelijk van de verdeling per afdeling(en) kan dit uiteraard uitgebreid worden en zal de personal shopper de maatregel in acht nemen het gezelschap uit voorzorgsmaatregelen op te splitsen.

6. Kan ik nog een Modebox op Maat bestellen?

Jazeker, juist tijdens deze periode is deze service de uitgelezen mogelijkheid om je op afstand te laten voorzien van advies op maat en een passende outfit. Voor meer informatie kun je tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice. Of vraag de Modebox op Maat hier direct aan.

7. Kan ik tijdens de komende periode een afspraak inplannen?

Jazeker, voor persoonlijk advies op maat kun je tijdens deze periode hier een afspraak inplannen. 

8. Ik heb een afspraak staan voor het aanmeten of doorpassen van een (trouw)pak?

Onze modeadviseurs staan voor je klaar en verwachten je, zonder tegenbericht, op afgesproken dag en tijdstip.

9. Ik beschik over een persoonlijke waardecheque van de winkel, mag ik deze ook online verzilveren?

Ben je momenteel niet in de mogelijkheid een bezoek aan de winkel te brengen? Dan geven wij je graag de gelegenheid de cheque op een later moment te verzilveren. Wij hebben de mogelijkheid tot het verzilveren van de cheque in onze winkels in Nistelrode voor je verlengd tot 1 januari 2021. De bijhorende actievoorwaarden blijven uiteraard van toepassing. Indien gewenst is het ook mogelijk je waardecheque te besteden op Van Tilburg Online. Voor meer informatie vragen wij je telefonisch of per e-mail contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard is het ook mogelijk om de waardecheque op een later moment in de winkel te verzilveren, ook na de geldigheidsdatum.

10. Kan ik alleen per pin betalen?

In verband met hygiënische maatregelen is dit gewenst maar niet noodzakelijk.

Mooi van Van Tilburg

Disclaimer en Privacy statement | Cookies | Sitemap | © 2020 Van Tilburg